zamów telefonicznie  604 378 066 | Newsletter | Kontakt

 

 

 

 

  


ikona_koszyk_pusty koszyk jest pusty

NASZA OFERTA
zatwierdź
Nowości w ofercie
Mega OKAZJE

Newsletter

newsletter


Zwrot i wymiana zakupu detalicznego

Nie trafiłeś z rozmiarem czy kolorem? Spokojnie, na decyzję o zwrocie lub wymianie masz 10 dni.

Wszelkie zwroty i wymiany są przez nas traktowane priorytetowo i staramy się aby były zrealizowane jak najszybciej. Aby zapewnić sobie szybką obsługę zastosuj się proszę do poniższych wskazówek:

Ważne: jeśli popełniliśmy błąd przy wysyłce pakując niewłaściwy rozmiar lub kolor - koszty odesłania* jakie poniesiesz zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu

 

WYMIANY:

- towar musi być w stanie nienaruszonym (komplet metek, brak śladów użytkowania)
- przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt w celu uzgodnienia wymiany
- przesyłka musi zawierać dokument potwierdzajacy sprzedaż (paragon/faktura)
- przesyłka musi zawierać wypełniony formularz reklamacyjny
- w przypadku niedostępności towaru wymienianego przewidujemy wymianę na inny produkt o tej samej wartości

- jeśli wymiana odbywa się na Twoją prośbę, bo popełniłaś(eś) błąd przy wyborze rozmiaru - dołączenie do przesyłki kwoty tytułem ponownej przesyłki znacznie przyśpieszy realizację wymiany - koszt wysyłek

 

UWAGA: w przypadku wymiany, koszt wysyłki w obie strony ponosi kupujący

 

ZWROTY/REKLAMACJE:
- towar musi być w stanie nienaruszonym (komplet metek, brak śladów użytkowania)
- przesyłka musi zawierać dokument potwierdzajacy sprzedaż (paragon/faktura)
- przesyłka musi zawierać wypełniony formularz reklamacyjny
- jeżeli zwrot dotyczy przesyłki zrabatowanej (specjalne promocje dotyczące redukcji kosztów wysyłki), zastrzegamy sobie prawo do odjęcia poniesionych kosztów wysyłki od kwoty zwracanej

- nie odbieramy przesyłek pobraniowych, koszty związane z odesłaniem* do nas uzasadnionej reklamacji zwacamy po rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. 2 tygodnie.

 

 

Nie posiadasz drukarki? dołącz odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- imię i nazwisko podane w trakcie zakupu
- numer zamówienia
- powód zwrotu (zwrot / reklamacja / wymiana)

- jeśli zwrócony zakup ma zostać wymieniony na inny, prosimy o podanie na który
- dane do przelewu
- pełny adres do wysyłki zwrotnej

 

Zawsze starannie i z wielką dbałością pakujemy wysyłane rzeczy - prosimy o to samo w przypadku odsyłki.

 

Adres do zwrotów:


PHU BAPIS
skr. poczt. 33
43-370 Szczyrk

"Dział reklamacji i wymian"

Przesyłki kurierskie kierować na adres firmy

 


Zwroty, reklamacje, wymiany nie zawierające w/w dokumentów (paragonu lub faktury), będą rozpatrywane po dosłaniu brakujących dokumentów.

 


Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" przysługuje Kupującemu możliwość zwrócenia otrzymanego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar musi zostać odesłany nie później niż 10 dni po jego otrzymaniu


* - kwota zwrotu zgodnie z obowiązującym cennikem usług w obrocie krajowym Poczty Polskiej

Pliki do pobrania:

Wydrukuj

  No1   newsletter   dołącz-do-fanówstandard-allegro4akceptujemy-płatności

 

© 2011 simeve.pl Wszelkie prawa zastrzeżone